„Widać progresję, korelacja z marką SPAR daje efekt, jakiego oczekiwaliśmy”

21
Marzec
2016

Autor Akademia

Kategoria Aktualności

bz01302016_039

– Wisła jest marką rozpoznawalną, Akademia również i ta korelacja z marką SPAR daje odpowiedni efekt. Taki jakiego oczekiwaliśmy – mówi prezes Kefirek SA, Sławomir Rupikowski, podsumowując turnieje z cyklu SPAR Biała Gwiazda, które od trzech miesięcy odbywają się na obiektach Wisły Kraków.

W sytuacji kiedy Kefirek SA przystąpił do międzynarodowej organizacji SPAR, która rozwija się również w Polsce, idziemy trochę z duchem tego, jak SPAR działa na całym świecie. Zawsze blisko sportu, blisko sportowców i to się wpisuje też w politykę naszej organizacji – mówi Sławomir Rupikowski.

Podsumowanie: Dziesięć SPAR Biała Gwiazda CUP za nami!

Pierwszy turniej odbył się 20 grudnia 2015 roku i od tego momentu przy ulicy Reymonta 22 rozegranych zostało już dziesięć turniejów. – Po tych kilku miesiącach widać dużą progresję w organizacji, coraz większy profesjonalizm i liczebność. Zresztą turniej dla rocznika 2006 był wyjątkowy, bo wystąpiło w nim aż 16 drużyn – tłumaczy Rupikowski. Turniej, który odbył się 5 marca rozgrywany był w dwóch wiślackich Halach: Treningowej i Głównej. Najlepsi okazali się zawodnicy Sparty Zabrze, którzy wyprzedzili Wisłę, Parasol Wrocław i Olympic Wrocław.

Obecnie w Polsce funkcjonuje ponad 200 punktów detalicznych oznaczonych charakterystycznym zielonoczerwonym logo. Sklepy SPAR dominują przede wszystkim w Małopolsce, na Podkarpaciu i Dolnym Śląsku. W dziesięciu edycjach wystąpiło łącznie 81 drużyn.

Jak na to zapatruje się SPAR? – To, co cieszy nas jako organizatora to fakt, że grają tu drużyny nie tylko z Krakowa, ale również z Podkarpacia czy Dolnego Śląska. Jest to dla nas bardzo istotnte bo SPAR jest tam marką rozpoznawalną. Pierwsze efekty już mamy. Słyszymy w naszych sklepach: „a to ten sklep, który organizuje SPAR CUP na Wiśle” także sygnały już docierają, że nasi klienci też to dostrzegają. Ważnym elementem tych turniejów jest obecność w mediach społecznościowych, ponieważ Wisła jest marką rozpoznawalną, Akademia również i ta korelacja z marką SPAR daje odpowiedni efekt, jaki oczekiwaliśmy – podsumowuje Rupikowski.

Materiał filmowy ze SPAR Biała Gwiazda CUP U-10, który odbył się 5 marca 2016 roku:

 

Strona wykorzystuje pliki cookies - jeśli zgadzasz się z polityką cookies zatwierdź klikając - "akceptuję"
Akceptuję
x