Treningi U-13

29
Marzec
2015

Autor Redakcja

Kategoria U-13

pilka_nozna_trening
data 03.30 03.31 04.01 04.02 04.03 04.04 04.05
dzień poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
godzina 16:15 indywidualnie 17:00 indywidualnie
miejsce Orlik Widok zestaw ćw SMS Trening biegowy
data 04.06 04.07 04.08 04.09 04.10 04.11 04.12
dzień poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
godzina 16:30 17:45 17:45
miejsce MM:Beskid Andrychów- Wisła LA LA Uhlsport CUP Uhlsport CUP

TRENINGI DO WYKONANIA INDYWIDUALNEGO WYKONUJEMY WSZYSCY OBOWIĄZKOWO!

Zestaw ćwiczeń

Trening biegowy:

10 min trucht – 3 min rozciąganie dynamiczne – następnie 10 startów   3 x 16 metrów- pomiędzy każdą serią 1 min podbijania piłki („kapkowanie”:)

Metodyka startów:

Wyznaczamy 2 linie (początkową i końcową) oddalone od siebie o 16 m. Po wyznaczeniu ustawiamy się na linii początkowej. Start następuje w dowolnym momencie, dotykamy drugiej linii, po czym wracamy do linii początkowej, którą też dotykamy i bieg kończymy przebiegnięciem przez linie końcową. Po każdym starcie następuje minuta przerwy w marszu. Każdym start wykonujemy z maksymalną prędkością.

 

Strona wykorzystuje pliki cookies - jeśli zgadzasz się z polityką cookies zatwierdź klikając - "akceptuję"
Akceptuję
x