2005/U-11/ – Turniej w Lublinie 25-26 czerwca / kadra .

23
Czerwiec
2016

Autor Redakcja

Kategoria U-11

s4_dunczyk_cup_

Turniej DUNCZYK CUP 2016 Lublin .Miejsce rozgrywek  :  Obiekty  Sportowe „ARENA LUBLIN” Lublin ul. Stadionowa  (Boczne boisko treningowe)

 

  • Wyjazd w piątek 24.06  godzina  15:00 z Reymonta 22.
  • Zbiórka powołanych zawodników godz 14:45.

    Zawodnicy powołani:
    1.Stryszowski Krystian
    2.Łacina Mateusz
    3.Bielecki Wojciech
    4.Kozik Kamil
    5.Kutermak Dawid
    6.Lewiński Adrian
    7.Uryga Krystian
    8.Morgan Ian
    9.Morys Dawid
    10.Paczka Aleksander
    11.Saribekyan Dawid
    12.Sikora Adrian
    13.Sowa Bartłomiej
    14.Wójtowicz Piotr
    15.Depta Kacper

 

Zabieramy :  legitymacje szkolną , korki  , ochraniacze, ortalion , dres wyjściowy , klapki , ręcznik , kąpielówki , ręcznik na basen , piżama ,przybory toaletowe ,bielizna . Kanapki i zdrowe  przekąski na drogę oraz picie w podręcznym  plecaku  . Zabieramy też 30 zł kieszonkowego .

WAŻNE! Jedziemy w granatowych spodenkach i koszulkach  . Rzeczy pakujemy do czerwonej torby  zabieramy też  bidony na wodę .

  • Przy problemach z chorobą lokomocyjną proszę zażyć lekarstwo przed podróżą oraz zabrać ze sobą .

 

W TURNIEJU  UDZIAŁ BIORĄ DRUŻYNY :

 

–  AP  WISŁA KRAKÓW

–  AP  FCB ESCOLA VARSOVIA 

–  AP  ŚLĄSK WROCŁAW

–  AP  LECHIA GDAŃSK

–  AP  LECH POZNAŃ

–  AP  POGOŃ SZCZECIN

–  AP  ZAGŁĘBIE LUBIN

–  AP  POLONIA WARSZAWA

–  AP  MOTOR LUBLIN

–  AP  LUBLINIANKA LUBLIN

 

HARMONOGRAM DZIAŁAŃ:

 

    24.06.2016 –

  •  godz. 15.00-20.00     przyjazd zespołów
  • godz.  20-20.30  – spotkanie organizacyjne trenerów   (hotel , sala konferencyjna)

     25.06.2016 –

  •  godz.   9.00 – uroczyste otwarcie turnieju
  •  godz.   9.30 – rozpoczęcie pierwszego dnia rozgrywek
  •  godz.  16.00 –17.00 zakończenie rozgrywek (pierwszy dzień)
  • godz. 18.00 wyjście do kompleksu basenów AQUA LUBLIN *

      26.06.2016 –

  • godz.    9.00 – rozpoczęcie drugiego dnia rozgrywek    
  • godz.  14.00-14.30 – zakończenie rozgrywek (drugi dzień)*
  • godz. 15.00 –15.30   ceremonia , uroczyste zakończenie *
  • godz. 15.30-16.00  – koniec zawodów (wyjazd)*

 

TURNIEJ ROZGRYWANY NA BOISKU NATURALNYM  W FORMIE ROZGRYWEK LIGOWYCH

Każdy zespół rozegra 9 spotkań

ORGANIZATOR ZAPEWNIA

– nocleg ze śniadaniem drużynom biorącym udział w turnieju

-wodę mineralną dla wszystkich biorących udział w turnieju

-obiadokolację w pierwszy dzień zawodów

-obiad w drugim dniu , po zakończeniu turnieju

-sędziów z uprawnieniami;

-opiekę medyczną w czasie zawodów

-wspaniale spędzony czas na sportowo

 

 

REGULAMIN  SPORTOWY

 

  • Drużyny składają się maksymalnie z 16 zawodników oraz 2 opiekunów .
  • Zawodnicy muszą posiadać aktualne badania lekarskie oraz legitymacje szkolne.
  • Drużyny grają w zespołach 9-osobowych (8 w polu + bramkarz).
  • Czas gry: 18-20 minut
  • Zawody rozgrywane piłką rozmiar 4 o obniżonej wadze (350 g)
  • Zmiany w czasie gry mogą być dokonywane podczas przerw w grze (zmiany hokejowe).
  • Obowiązuje przepis o spalonym
  • Pozostałe przepisy gry wg regulaminu PZPN dla kategorii ,młodzik,, grającej w systemie 8+1
  • Za rażące przewinienia zawodnik może być usunięty z gry na 2 , 5 min lub do końca  spotkania.
  • Wymiary boiska – długość 68-70 m. x szerokość 48-50 m.
  • Bramki 5x2m. , pole bramkowe 29×12 (po 12m. w bok od słupka) , rzut karny 9 m.

 

 Podczas zawodów w jednym czasie rozgrywane będą dwa spotkania na sąsiadujących

     ze sobą boiskach

W pierwszym dniu zawodów każda drużyna  rozegra po 5 spotkań  (w nielicznych przypadkach 6)

 

      O kolejności w tabeli decyduje:

 

  • liczba zdobytych punktów,
  • bezpośrednie spotkanie,
  • stosunek bramek,
  • większa liczba strzelonych bramek,
  • przy 3 drużynach, które zdobędą identyczną liczbę punktów „mała tabela” pomiędzy zainteresowanymi zespołami

 

PRZEPISY KOŃCOWE

  – drużyny ubezpieczają się na koszt własny;

 – każdy opiekun zespołu winien posiadać dokumenty zawodników (aktualna legitymacja   szkolna lub paszport, karta zawodnicza,  karta zdrowia)

  – dojazd na turniej we własnym zakresie

 – organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki podczas turnieju jak i za rzeczy pozostawione na terenie obiektu

– za stwierdzone usterki w szatniach odpowiedzialność ponoszą drużyny z nich korzystające

– w czasie trwania zawodów zawodnicy drużyn mających przerwy przebywają na obiekcie w koszulkach pamiątkowych

– flagi , banery itp. mogą być rozwieszone tylko w porozumieniu i za zgodą organizatora

– organizator zastrzega sobie możliwość dokonania nieznacznych zmian w harmonogramie turnieju

– najpóżniej 30 dni przed turniejem drużyny zobowiązują się dostarczyć listy imienne uczestników z podaniem danych personalnych zawodników ich opiekunów i trenerów (nazwisko i imię, data urodzenia, adres zamieszkania, dane z dokumentu tożsamości).

 Dla celów logistycznych i sprawnej organizacji ze strony Hotels Lublin , wraz z podaniem informacji jakim środkiem lokomocji będą podróżować grupy celem rezerwacji miejsc parkingowych

– przed rozpoczęciem każdego meczu wymiana przez kapitanów proporców klubowych  (proszę aby każda drużyna przywiozła proporce klubowe 10 szt )

– każda z drużyn biorących udział w turnieju wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku  jak i emblematów klubowych do celów promocji turnieju „DUŃCZYK CUP”

 

 


 

Strona wykorzystuje pliki cookies - jeśli zgadzasz się z polityką cookies zatwierdź klikając - "akceptuję"
Akceptuję
x